Po nie zrovna záživnej Číne som sa rozhodol neísť klasickú stratégiu ale od začiatku pomalým tempom šetriť pneumatiky do cca 40. kola, dať to na 1 pit a viac si ten závod užiť. Nemyslel som si že s takouto stratégiou môžem vyhrať, chcel som si hlavne zabojovať. Všetko šlo podľa plánu, prepadol som sa ale jazdcov predo mnou sa mi darilo držať. Nesnažil som sa nasilu bojovať keďže som očakával že všetci okolo mňa sú na úplne inej stratégii a sústredil som sa hlavne na šetrenie pneu a v podstate čakanie na druhý stint. Bohužiaľ na výjazde z T4 som po pár kolách dostal ťukanec od Procházku a od toho momentu sa to začalo otáčať, mal som tmavo modré poškodenie zadného difúzoru a auto sa začalo chovať divne, nestabilne. Nie nejak výrazne ale bolo to cítiť. Jazdci vpredu postupne poodchádzali do boxov a dostal som sa na druhé miesto za Ondru Nigrina, ktorého som stiahol na cca sekundový rozostup. V tom sme ale dobehli Miloša Tutka o kolo a to skončilo kontaktom, hodinami, ďalšími dvoma tmavomodrými poškodeniami tento krát na prednej časti auta a stratenými 5 sekundami. Miloš sa držal na pravej strane rovinky a pred brzdením do T1 mi zmizol z dohľadu, očakával som že zabrzdil a bude sa radiť za mňa na ľavú stranu pre normálny nájazd do T1. Bohužiaľ sa tak nestalo a ostal na vnútrajšku, Ondru pustil bez problémov ale na brzdy šiel nejak nerozhodne na poslednú chvíľu a z vnútra vbehol do apexu v tom ako som ho zatváral. Nečakal som ho tam, myslel som si že zabrzdil a o sekundu sa mi objaví v zrkadlách. Neviním z toho ale len jeho pretože tiež som si mal dať väčší pozor. Po tomto incidente sa môj 1-zastávkový plán stal nereálnym, s tým poškodením by som to nepošetril a hlavne v kombinácií poškodenia s opotrebovanými pneumatikami by to bolo riskantné. Od toho kola som na to začal tlačiť viac, hneď som šiel po nové stredné pneumatiky a rozhodol som sa neopraviť poškodenie keďže som si nebol istý koľko sekúnd by to trvalo. To bola pravdepodobne chyba pretože pár kôl na to som opäť skončil v hodinách - ďalších stratených 5 sekúnd. Stratu som postupne sťahoval, dostal som sa dopredu a nakoniec som sa rozhodol skúsiť undercut na Nigrina, čo sa ukázalo ako zlé rozhodnutie pretože hardy mi na začiatku posledného stintu nesadli, undercut nevyšiel a už sa mi ho dobehnúť nepodarilo. Ku koncu som mal dobré tempo a v posledných kolách som ho sťahoval ale myslím si že si už len strážil víťazstvo. Jakub Smetana nás dobehol v počte odstúpení a tak sa pohár jazdcov na prvých troch miestach v podstate vynuloval. Gratulujem Janovi Sýkorovi k prvému pódiu a Ondrovi k druhému víťazstvu, skvelý výkon hlavne na to že si trénoval len v deň závodu