Kvalifikace - Do kvalifikace jsem si věřil, se svým nastavením vozu jsem byl spokojen. Nicméně v kvalifikaci se stalo jedno menší fópa. Nevšiml jsem si, že se pojede pouze jedna část kvalifikace, tudíž jsem klasicky nasadil střední sadu pneumatik. I tak se mi povedlo zajet celkem solidní kolo, které stačilo na třetí místo na startu. Za těchto okolností to bylo maximum co jsem asi mohl zajet.
Závod - Do závodu jsem šel s odlišnou strategií než ve většině ostatních závodech, protože jsem neměl co ztratit. Určitě mi pomohly technické problémy Honzy Sýkory na startu, takže jsem se rychle dostal za Petera na druhé místo. Celkem v pohodě se mi dařilo držet v konstantním odstupu jedné vteřiny. Postupem kol jsem viděl, že se Peter lehce začíná trápit s gumama. Pak udělal menší chybku a daroval mi první místo. Když zajel do boxů, vyždímal jsem z gum vše co v nich zůstalo. Vrátil jsem se za Peterem něco málo okolo tří sekund. Věděl jsem, že ke konci stintu by Peter zase mohl mít problémy s opotřebením gum.
Takže jsem se na to snažil lehce tlačit. To se taky potvrdilo, ve 34. kole jsem měl šanci na útok, tak jsem po tom šel. Povedlo se, nicméně Peter opět zamířil do boxů. Takže se opakoval scénář z předchozího stintu. Zajel jsem dvě povedená kola a zamířil do boxů. Vyjel jsem za Peterem blíž než jsem očekával. Tlačil jsem na to co to šlo, protože jsem věděl, že mám lepší gumy. Šanci jsem dostal v posledním kole do klopený zatáčky, kde byl Peter celý závod lepší. Asi to byl můj nejlepší pokus o předjetí v celé sezóně. Věděl jsem, že to bude těsný. Nakonec to nevyšlo, nicméně další druhý místo je super výsledek.
Nicméně to byl pro mě jeden z nejlepších závodů v sezóně. Rychlost i konzistence tam byla. O titul, nebo spíš šanci bojovat o titul až do posledního závodu jsem nepřišel tady, ale hlavně v Rakousku a Rusku. Gratulace ještě jednou Peterovi k titulu, po výkonech v druhé polovině sezóny zaslouženě.